Małe logo Margonem

Setki tysięcy graczy.

Tysiące questów.

Twoja historia.

Profil gracza: MorviuS

Ranga:
gracz
Ostatnie logowanie:
01:51
27-05-2020
Postów na forum:
7 784
Zastępca:
Brak
Konto założone:
06-01-2008
Reputacja:
2 134
Profil odwiedzono:
201 125
Dni spędzone w grze:
4 527
Współczynnik reputacji:
2.069

Postacie w grze

Po nazwie (A-Z)
Po lvlu (rosnąco)
Po lvlu (malejąco)
Sortuj postacie >>

Światy publiczne

  • MorviuS Paladyn, lvl 44 Świat: aldous
  • MorviuS Paladyn, lvl 1 Świat: berufs
  • Sazon Paladyn, lvl 20 Świat: brutal
  • MorviK Paladyn, lvl 114 Świat: classic
  • Dawid z Obozu Wojownik, lvl 20 Świat: katahha
  • MorviuS Wojownik, lvl 55 Świat: majuna
  • Morwius Paladyn, lvl 35 Świat: nerthus
  • Morv Paladyn, lvl 8 Świat: nomada
  • Mocarz Mateusz Mag, lvl 10 Świat: perkun
  • Morviu Łowca, lvl 25 Świat: tempest
  • Mocarzyk Paladyn, lvl 52 Świat: zemyna
  • Mark Knopfler Łowca, lvl 49 Świat: zorza

Światy prywatne

  • MorviuS Wojownik, lvl 40 Świat: pandora
  • Sixto Rodriguez Tropiciel, lvl 57 Świat: syberia
  • Haarhus Tancerz ostrzy, lvl 196 Świat: unia
  • MorviuS Paladyn, lvl 466 Świat: unia

MorviuS

Świat
Poziom
Profesja
Klan
Płeć

Strona gracza

Nie pełnię już funkcji Mistrza Gry, Moderatora Forum czy też SMC.
Dziękuję za tę przygodę i do zobaczenia w grze!


V 2010 - Dołączenie do Karmazynowego Bractwa
16.12.2010 - Otrzymanie rangi ZŚP Paradise
15.03.2015 - Początek sprawowania funkcji MC świata Unia
27.08.2015 - Początek sprawowania funkcji SMC świata Unia
02.01.2017 - Otrzymanie funkcji Moderatora Forum
29.03.2018 - Rozpoczęcie pracy jako Mistrz Gry
18.07.2018 - Początek sprawowania funkcji SMC światów Aldous i Berufs


16 grudnia 2010 roku, wraz z Żoolwikiem i Flashem założyliśmy świat prywatny Paradise.
10 marca 2015 roku został on połączony z Unią.


Galeria: https://www.flickr.com/photos/130891312@N06


466/500 Lvl
46 928 969 962 / 62 001 498 011 Exp.

Imię: MorviuS
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 32 lata
Charakter: Cyniczny, samotnik
Rasa:Człowiek, wampir półkrwi
Profesja: Paladyn
Wyznanie: Akhmater
Ekwipunek: Prócz rzeczy niezbędnych w podróży, nosi przy sobie ekwipunek bojowy. Za pasem trzyma dwa stalowe sztylety, a w małym etui przytroczonym do pasa, kilka fiolek silnej trucizny oraz niewiele więcej tych wypełnionych po brzegi krwią. Na klindze miecza, wykutego z czystego srebra, przez najlepszych krasnoludzkich mistrzów z Mirvenis-Adur, wzdłuż sztychu, wygrawerowano tajemniczą sentencję w języku Lavassami. Zarówno na głowicy ostrza jak i okuciu pochwy, widnieje herb rodowy.
Wygląd: Średniego wzrostu i siwowłosy. Szczelnie zakuty w szarą, matową zbroję. Prawy naramiennik składa się z trzech nakładających się na siebie warstw, a lewy zaś, kształtem przypomina szczerzący kły, wilczy pysk. Jego plecy przykrywa niebieska, aksamitna peleryna z wyhaftowanym herbem rodowym - srebrnym fleur de lis. Spod niej wystaje rękojeść miecza i przewieszony przez ramię, niewielkich rozmiarów plecak podróżny. Biodra przewiązane grubym, skórzanym pasem z przytroczonym etui i zatkniętymi za niego dwoma sztyletami.
Historia: Pochodzi ze szlacheckiego rodu, na który zwaliło się olbrzymie nieszczęście. W czasach jego wczesnego dzieciństwa, wioskę, której włodarzem był jego ojciec, nawiedził wampir. Chłopiec jako jeden z nielicznych, przeżył tą tragedię. Za ten cenny dar poniósł jednak równie wielką cenę. Krwiopijczy najeźdźca odcisnął na nim swoje piętno, które ciągnąć się będzie za chłopcem już do końca jego dni. Stał się półkrwi wampirem. Mimo iż światło jutrzenki nie wyrządzało mu krzywdy, to chłopiec nie mógł pozbyć się nieustannego pragnienia, życiodajnej dla niego krwi. Zarówno wielu kapłanów jak i znachorów z jego rodzinnego kraju, jakim było Meveril, próbowało pomóc chłopcu, jednak bezskutecznie. Stryj sieroty, pożądając władzy nad ziemią zmarłego brata, mianował swojego bratanka ogromnym zagrożeniem dla lokalnej społeczności. Pod tym pretekstem wywiózł młodego MorviuSa za morze Wernoradu, do położonej na północ krainy, zwanej Margonem. Oddał chłopca w opiekę paladynów ze Świętego Zagajnika, po czym sam wrócił do ojczyzny, aby zająć się swoim nowym majątkiem. Szlachetni rycerze nauczyli swojego nowego adepta panowania nad pragnieniem krwi... a przynajmniej do pewnego stopnia. Opuszczając obozowisko, nastoletni już chłopiec, poprzysiągł sobie, że kiedyś dopadnie oprawcę swojej rodziny. Na znak tego, wygrawerował na klindze swojego miecza, zdanie w języku wężowego ludu - Lavassami. Nieustannie hartując się w ogniu walki, wykute z czystego srebra ostrze czeka na dzień swojego przeznaczenia. Ponoć tajemniczy napis miał oznaczać "Zostaniesz moim trofeum".

http://oi43.tinypic.com/ejio2u.jpg
http://i.imgur.com/SvATJZ1.png
http://i.imgur.com/jzOIKxD.jpg
http://i.imgur.com/i8vvV5t.png
http://i.imgur.com/NDkXsxF.jpg